Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over de huisartsen en de medewerkers van De Haven. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent. Als u onvrede of een klacht hebt over artsen, medewerkers, gebeurtenissen of de organisatie, dan kunt u hieronder lezen wat u kunt doen. Onze praktijk heeft een klachtenregeling voor het registreren en behandelen van klachten.


Probeer het probleem met uw huisarts op te lossen.

Uw huisarts stelt het op prijs de gelegenheid te krijgen om de oorzaak van uw onvrede of klacht met u te bespreken. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan er ook niet samen met u gezocht worden naar een oplossing van het probleem. U kunt hiervoor een afspraak maken voor een gesprek met uw huisarts. Het is ook mogelijk de klacht schriftelijk te melden. U kunt hiervoor gebruikmaken van het klachtenformulier op de website of een formulier halen bij de balie. Het ingevulde formulier kan worden afgegeven bij de assistente aan de balie of in de brievenbus van de praktijk. Na ontvangst van het klachtenformulier wordt er binnen 2 weken contact met u opgenomen.

U kunt online een klacht indienen; gebruik dan het email-formulier op de contactpagina.

Download hier het klachtenformulier